To top
18 mai

Splend’or, colecții noi de bijuterii și ceasuri de vară

Splend’or prezintă „Manifest pentru strălucire”, eveniment în cadrul căruia au fost lansate noile colecții de bijuterii și ceasuri ale brandurilor internaționale precum Swarovski, Michael Kors, Fossil, Diesel, Tissot și Thomas Sabo, Police, G-shock, Ekan, etc. Renumitul concept multi-brand dezvăluie noile colecții de bijuterii și ceasuri din magazinele sale în cadrul unui eveniment fastuos. Purtând numele „Manifest pentru stralucire”, evenimentul reunește branduri de top precum Swarovski, Michael Kors, Fossil, Diesel, Tissot și Thomas Sabo. Cu o listă de peste 400 de invitați, evenimentul a avut loc în clubul Oxya, într-o ambianță fascinantă, ce a reflectat tema colecțiilor, adăugând străluciri radiante bijuteriilor și ceasurilor expuse cu meticulozitate.

 

Pe lângă colecțiile uluitoare, invitații au putut participa la un concert exclusiv al talentatului artist Mario Fresh. Performanța sa electrizantă a adăugat o energie vibrantă și ritmică întregii atmosfere. Ambasadorul Splend’or, Theo Rose, a onorat evenimentul, alături de alți invitați de seamă, printre care Alina Eremia, Sore, Florin Ristei, Naomi, Ruby, Nicole Cherry, Alexia Eram, Larisa Iordache, Diana Bulimar, Alexandra Ungurean, Gina Chirilă, Bogdan Vlădău, Adi Nartea, etc. „Manifest pentru Strălucire” surprinde esența exprimării personale și a eleganței, redefinind lumea modei și a accesoriilor.

 

„Am început -Manifest pentru strălucire- în perioada pandemiei, deoarece, din cauza contextului pe care îl traversam, am simțit nevoia să ne îndemnăm publicul să-și îndrepte atenția spre lucrurile frumoase care ne înconjoară. De atunci, campania creste, ajungând în acest an la cea de-a 4-a ediție, iar acest lucru ne bucură foarte mult. Pe lângă acest eveniment, avem și activări în magazine care le amintesc si clienților nostri să se alăture acestui manifest”, spune Mădălina Diaconu, director de marketing al grupului B&B Collection, din care face parte rețeaua de magazine Splend’or.

 

 

Evenimentul le oferă brandurilor din portofoliul Splend’or posibilitatea de a-și promova și prezenta cele mai recente colecții și de a interacționa cu un public divers de creatori de conținut și pasionați de modă. Seara a fost plină de emoție, în timp ce invitații s-au lăsat atrași în lumea bijuteriilor și a ceasurilor fashion.

 

Un concept multi-brand, Splend’or reunește cele mai importante branduri din industria bijuteriilor și ceasurilor fashion.

 

Cu 56 de magazine pe piața din Romania, își asumă un angajament față de o calitate excepțională și un design de neegalat, rămânând astfel în fruntea industriei, depășind continuu granițele și stabilind noi standarde pe piața din Romania.

Simona Stanoi
No Comments

Leave a reply