To top
24 oct.

„Amorous” by RULE, noutatea în lumea parfumurilor de nișă

Cu o abordare minimalistă în lumea parfumurilor de nișă, RULE oferă o colecție contemporană, dar totodată atemporală de parfumuri, sofisticată, născută din armonia artei și luxului, caracterizată prin simplitate.

Inspirat de motto-ul lui Leonardo da Vinci „Simplitatea este sofisticarea extremă”, RULE a fost conceptualizat în septembrie 2018 de Mert Sagdam – inginer chimist, cu o experiență de 25 de ani în cosmetica de lux și retail – și Umut Gur – inginer în informatică, specialist în dezvoltare de afaceri și proiectare de proiecte – cu scopul de a crea o marcă de lux exclusivă, unică și accesibilă. Compania a fost înființată în iulie 2019 ca o „casă de parfumuri contemporane” în Istanbul, orașul culturii și civilizațiilor, unde Estul se întâlnește cu Vestul.

 

RULE, inspirat de minimalism și simplitate, pe care le exprimă printr-o abordare de design contemporan, își propune să creeze nu doar o marcă de parfum, ci o comunitate care valorizează arta și meșteșugul. Designul sofisticat al ambalajelor, al sticlei și al tuturor operelor vizuale ale RULE utilizează raportul de aur prezent în natură și îl aduce împreună cu o linie simplă și minimalistă născută din armonia artei și luxului. Colecția cuprinde zece arome fără gen, care cuprinde ingrediente de înaltă calitate, combinate cu delicatețe sub forma unui extract de parfum.

 

Lansarea RULE FRAGRANCES a avut loc la Beymen Zorlu Center, Istanbul, în noiembrie 2019. După Qatar, Kuwait și Italia, brandul, în parteneriat cu Delirium, și-a extins granițele în România în noiembrie 2022. PROUD este cel mai bine vândut parfum al colecției. Este o compoziție profundă și bogată în care caracterul puternic al oud-ului este amestecat cu atingerea dulce și moale a tutunului și vaniliei. În timp ce patchouli, vetiver și esențele de lemn ale copacului de guaiac adaugă prospețime aromei; pielea din notele de bază creează un efect cald și moale. Tentant, mistic și de neuitat. Pur și simplu iconic.

 

Cea mai nouă lansare a brandului, „AMOROUS”, descrie o senzație plină de dragoste și pasiune. Notele condimentate amplifică atingerea vie și tandră a aromei și conferă o aură perfectă celor care poartă această aromă senzuală. Inima, care încorporează violet, iasomie, trandafir și ylang ylang, împreună cu notele lemnoase, o transformă într-o senzație festivă și plină de viață. Vie, tandră și lirică.

Simona Stanoi
No Comments

Leave a reply