To top
1 nov.

Victoria’s Secret a deschis al doilea magazin în București

Victoria’s Secret, retailer-ul specializat în lenjerie intimă și produse de înfrumusețare, inclusiv colecții moderne, inspirate de modă, parfumuri fine, îngrijire corporală și îmbrăcăminte, precum și Victoria’s Secret PINK, își extinde prezența globală prin deschiderea celui de-al doilea magazin în București, România.

Magazinul are un design inovator și face parte din noul concept de retail abordat de brand, Store of the Future, oferind o experiență unică tuturor clienților. Store Of The Future oferă o navigare simplificată pentru a ghida fără efort clienții, o atmosferă modernă în ceea ce privește cabinele de probă, precum și o experiență de cumpărături primitoare și fără probleme.

Gama de produse

Noul magazin Victoria’s Secret este amplasat în AFI COTROCENI Shopping Mall. Magazinul prezintă o selecție variată de sutiene, chiloți și lenjerie intimă ale brand-ului și, bineînțeles, o multitudine de colecții noi, precum Dream Angels. Magazinul este acum deschis și se alătură celor peste 1.350 de magazine Victoria’s Secret din întreaga lume, pe lângă site-ul online https://victoriassecret.ro.

În noul magazin vor fi disponibile și întâlniri personalizate, unu-la-unu, pentru ajustarea sutienului, cu experți special instruiți în materie de Bra Fitting. Aceste sesiuni nu necesită programare, iar accesoriile pentru sutiene sunt gratuite. Alături de lenjeria intimă de calitate înaltă, va exista și Victoria’s Secret Beauty, unde parfumuri, bodymist-uri și alte produse vor fi disponibile. Magazinul va dispune și de cel mai nou și fin parfum al brand-ului, Bare Eau de Parfum, care celebrează individualitatea și auto-exprimarea printr-o campanie cu o distribuție feminină diversă.


Despre Victoria’s Secret

Victoria’s Secret (NYSE: VSCO) este cel mai mare retailer de lenjerie intimă de specialitate din lume, care oferă o gamă largă de colecții moderne, inclusiv sutiene, chiloți, lenjerie casual și articole sportive, precum și parfumuri și produse de îngrijire corporală. Cu peste 1.350 de magazine în întreaga lume și cu o forță de muncă predominant feminină de peste 25.000, Victoria’s Secret se mândrește cu cea mai mare echipă de experți specializați în brafitting din întreaga lume.

Victoria’s Secret se angajează să inspire femeile din întreaga lume cu produse și experiențe care le susțin rutina de îngrijire și le oferă încredere de sine, creând în același timp conexiuni pe tot parcursul vieții și susținând schimbările pozitive.

Simona Stanoi
No Comments

Leave a reply